Archief

Speakers Academy

René Romer kan als spreker, dagvoorzitter of discusieleider over Multiculturele Markerting worden geboekt via Speakers Academy. Klik op de link hieronder voor uitgebreide informatie en boekingen.

Klik hier om te boeken via Speakers Academy!

René Romer is eigenaar/directeur van diversity marketingbureau TransCity, werkte jarenlang als strategy director bij TBWA Nederland, en is auteur van het boek ‘Thuis in Nederland, praktisch handboek voor diversity marketing.’

Vanuit verschillende marketingcommunicatiefuncties zat hij bij praktisch alle grote merken aan tafel: ING en Rabobank, Pepsi Cola en Coca Cola, Nike en Adidas, KPN en T-Mobile, Oxfam Novib en Unicef, Ahold en Unilever, en vele tientallen andere prominente merken.Romer wordt door veel mensen gezien als dé specialist in Nederland op het gebied van Multiculturele Marketing, EtnoMarketing en Urban Marketing, inclusief de kansen die het inzetten van biculturele Nederlanders biedt in het veroveren van internationaal markten. Hij inspireert, verrast, maar geeft ook zeer praktische handreikingen waarmee u direct aan de slag kunt.

René Romer houdt zich al zo’n 20 jaar intensief bezig met bovenstaande thema’s. Hij sprak op (ethnic) marketing congressen in Amsterdam en Brussel, Washington DC en Londen (met onder meer de huidige Engelse premier David Cameron); hij gaf lezingen, presentaties, workshops voor onder meer ING, Rabobank, Postbank, Telfort, KPN, T-Mobile, Ahold, Heineken, PepsiCo en onnoemelijk veel andere organisaties.